ГоловнаГромадянамЗвернення громадян
 Версія для друку

Звернення громадян

Подання звернень до ДСНС

Письмове звернення у паперовій формі надсилається засобами поштового зв’язку на адресу: ДСНС, м. Київ, вул. О. Гончара, 55, 01601, або подається особисто чи через уповноважену особу до приймальні громадян (кімн. 003) або через скриньку «Для звернень громадян та запитів на інформацію», яку розміщено у розміщено у приймальні громадян та вестибюлі центрального входу адмінбудівлі ДСНС.

При поданні звернення особисто до приймальні громадян необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу. При поданні звернення громадянином через уповноважену ним особу, повноваження її повинні бути оформлені відповідно до чинного законодавства.

Електронне звернення – письмове звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку надсилається на визначену адресу електронної пошти ДСНС: gromad@dsns.gov.ua.

Усне звернення до ДСНС викладається громадянином на особистому прийомі (приймальня громадян, кімн. 003) у дні та години, визначені графіками особистого прийому громадян керівництвом ДСНС і керівниками департаментів та інших самостійних структурних підрозділів ДСНС. Для подання усних звернень до ДСНС за допомогою засобів телефонного зв’язку необхідно звертатися за безкоштовними номерами телефонів 1545 (урядова «гаряча лінія» цілодобово) та 1536 («гаряча лінія» МВС щодня в робочий час).

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Законодавча та нормативно-правова база

 

    Твіт